onsdag 6 augusti 2008

Hej då

Goddag! Om ni inte redan visste det så beger jag mig snart till Frankrike och blir ju borta ett tag... Men ingen resa utan hej då fest. Torsdagen den 14 Augusti kl 18:00 så är min stuga det enda rätta stället att vara på. Jag försöker ringa till alla i klassen, men vissa är ju...ehh...svåra att få tag på (mobil påslagen någon?). Tanken är knytkalas, så ta med nåt att knapra på. Men hur som helst, om jag inte lyckats få tag i dej som läser detta så ring mig så ska jag berätta alla hemligheter om denna tillställning. Jag vill se alla era vackra ansikten den 14:e!

2 kommentarer:

SIC06A sa...

Fin insats för bloggen, Ida - det hade ju bara publicerats ett inlägg idag innan du skrev detta. Jag började faktiskt bli lite orolig, men nu känner jag mig lugn, glad och inspirerad igen. Tack skall du ha.

SIC06A sa...

aj...
vackert ansikte till den 14:e
den blir en jävvla utmaning det.
ujuj.

men jo. visst.
don't call me, i call u.